donderdag 21 februari 2013

Review - Yoghurt Barn Utrecht

Veel meer dan alleen maar yoghurt!



Op een koude ochtend ging ik richting Utrecht, op weg naar de spontane blogontmoeting die gehouden werd bij de Yoghurt Barn. Na het winterse weer getrotseerd te hebben kwam ik aan op het Neude en vond in een aangrenzende zijstraat de Yoghurt Barn. De strobalen lagen buiten opgestapeld met een bord er naast waar verschillende producten op werden gepresenteerd. Binnen werd ik vriendelijk ontvangen door het personeel en nam ik plaats bij mijn mede-bloggers Marina Prins Hoiting van Marina's Life in & out of the kitchen en Inge van der Wurff van de Bakparade. Het interieur heeft een warme sfeer en is eenvoudig ingericht wat voor een rustig maar mooi geheel zorgt. Het is een prima plek om even kort bij te tanken van het shoppen of om even snel je laptop open te slaan en gebruik te maken van de gratis Wi-Fi. Zo geniet je dan van een verse muntthee of van vers gebrande koffie terwijl je de laatste nieuwtjes leest op jouw favoriete blog...

Aan de balie kregen we uitleg over wat het concept inhoud.
Er zijn 4 verschillende soorten yoghurt: mager, magere hangop, halfvolle yoghurt en frozen yoghurt. Daarnaast zijn er diverse soorten sauzen en toppings die jouw yoghurt lekker maken. Je mag zelf je eigen yoghurt coupe samenstellen maar er zijn ook diverse soorten combinaties mogelijk die de Chef koks zelf voorstellen. Zij hebben deze smaken uitvoerig getest en hebben hier hun specials van gemaakt, zoals de Brownie Bango, Crazy Cookie en de Winter Special. Het personeel raad ons aan om voor de eerste keer een special te kiezen en de volgende keer zelf een coupe samen te stellen. Mijn keuze viel op de Brownie Bango met een heerlijke cappuccino erbij. Mijn coupe was zalig door de combinatie van de gezonde yoghurt met de lekkere (slechte) brownie!

Behalve yoghurt hebben ze ook allerlei lekkernijen, zoals diverse soorten muffins, brownies en notentaartjes. Voor wie niet kan kiezen is er de High Tea of High Choc. Je krijgt dan een blad vol met allerlei lekkers, inclusief diverse soorten yoghurt. Bij mij staat hij al op mijn verlanglijstje!

'Loei lekker' staat er onder het logo en dat is helemaal waar!

Ben je nieuwsgierig geworden naar de Yoghurt Barn, check dan de website of breng er eens een bezoekje wanneer je in Utrecht bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...