woensdag 2 januari 2013

2012: een verrijking

Heerlijk het nieuwe jaar is weer begonnen! Zoals elk jaar ervaar ik dat als een soort magisch moment. Een fris begin waarbij alle kansen weer open liggen en alles weer mogelijk is. Dromen die vorig jaar niet  uitgekomen zijn kunnen dit jaar gewoon verwezenlijkt worden en goede voornemens, die ik mij niet eens meer kan herinneren, worden gewoon weer opnieuw genomen. Ik vind het zalig. Het leukste moment vind ik oudjaarsavond, nog een half uur op de klok voor het nieuwe jaar begint, het moment om terug te blikken op het afgelopen jaar. Waar ben ik allemaal dankbaar voor, wat heeft mij verrast en waar werd ik door geraakt. De conclusie voor dit jaar was dat het een ongelofelijk bijzonder jaar was, waarbij mijn leven zo ineens veranderde, ik werd mama!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...